STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Deklaration, check!

    DATUM: 2008-05-02, KLOCKSLAG: 09:23:36

Nu är deklarationen färdig! Sköööönt! Busenkelt att deklarera via nätet ju! Fick dock sitta i telefonkö ett bra tag för att fixa anmälan av konto. Jag var placerad i kö, på plats 191. Det säger ju nått.

Ska ladda upp alla bilder från vår renovering så fort jag får möjlighet! Lovar!

Komentarer
Postat av: Jennifer

är så lessen vännen för att jag inte kunde hjälpa till mer än jag gjorde med renoveringen......jag lovar att ta igen det på annat sätt. Säg bara till.

2008-05-06 @ 13:57:11
Postat av: Maija

hej:)

jag skulle bara säga stort grattis. om läsa på bloggen så verkar det ju som livet verkligen inte kunnat vara bättre för er. så grattis o lycka till :)

2008-05-29 @ 13:52:37
URL: http://maijalangvad.blogg.se/
Postat av: Nanna

Du, fröken. Nu är det dags att uppdatera! ;)

2008-06-12 @ 16:29:23
Postat av: sandra

sv; okeej, vad kul att du är med :)

kika in senare för att se vem som vinner!



om du inte gör det kan du ju alltid kika in "desgin hjälp?" i min header för en skräddarsydd design :)

2008-07-08 @ 12:30:30
URL: http://marinoni.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0