STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Till min svärmor!

    DATUM: 2008-03-27, KLOCKSLAG: 13:57:20
Om du klickar på arkiv så kan du se äldre inlägg, inlägget med räk-mannen
har rubriken: Okej?! :)

& jag sa ju förresten att jag inte skulle göra något vettigt idag, det sprack rätt kvickt.
Har städat & trixat sen dess!

Komentarer
Postat av: Anita

haha..:D nu tror alla jag är fullständig korkad och alldeles för nyfiken..^^ men helt ärligt så är de underhållande att läsa blogg..:) fattade dock inte de här med räkorna?..haha för jag kunde bara läsa inlägget "new computer" sen fanns de inte fler?? pussokram gums!

2008-03-27 @ 15:10:51
Postat av: Anita

Hm! fick hjälp av johanna nu..hihi..fattade inte att de var under Okej?! fast du ändå skrev de!.."skäms ju nu"..haha

2008-03-27 @ 15:15:59

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0