STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Senaste skvallret!

    DATUM: 2008-03-14, KLOCKSLAG: 11:13:07
Ha, alla nappar på det! Kille som tjej, man som kvinna!
Alla, då menar jag verkligen alla älskar skvaller! Men det roligaste av allt är att ingen egentligen vill erkänna det. Jag själv till exempel, jag tycker det är hysteriskt kul att höra om det "senaste på marknaden".
Så, nu är det sagt! Fast det kan väl ingen av mina vänner ha missat..

Jag kan ta ett perfekt exempel på hur maniska vi är på att höra det senaste; Det ringer i min telefon, jag tittar på displayen och ser till min glädje att det är min bästa vän. Svarar glatt. Efter vi klarat av allt det där formella typ, hur är det? Allt bra? Bla bla bla, så frågar vi alltid varandra: Något nytt? (menat: har du något sjukt saftigt skvaller på gång)

Men varför är detta fenomen så intressant för oss? Är det för att vi själva har så händelselösa liv så vi måste berika det med en massa skvaller? Eller vill vi bara gotta oss i alla andras skandaler? Ja, jag har ingen aning, skulle väl gissa på att det är en salig blandning av än det ena & än det andra!
Men en som nog skulle ha ett sjukt bra svar på denna fråga är nog min sämre hälft Nicolas! ;)


Läs hans blogg - scandinavianlifestyle.blogg.se




Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0