STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Rubbat.

    DATUM: 2008-03-25, KLOCKSLAG: 07:21:35

Igår byggde vi trädäck. I snöstorm. jag tror att vi någonstans är halvt om halvt rubbade!?

Lördagskvällen spenderade vi med Martins föräldrar. Låg i deras säng hela kvällen & kollade på videofilmer från deras gamla semestrar & dop. Martin var så söt! Blev en hel del goa skratt iallafall! Körde en bowlingturnering på Wii senare!


Igår, så påbörjade vi som sagt bygget av Linus & Jennifers trädäck. Kallt, blåsigt & snöigt!
Men vi fick gjort en hel del, alla kämpade trots vädret! ;) & till min glädje blev det kinamat på
kvällen! martin & jag stack rätt fort efter maten, kom hem, duschade & däckade. Heeeelt slut!
Vaknad 06.50? Tur att jag börjar jobba 10.00!


Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0