STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Mamma

    DATUM: 2008-03-18, KLOCKSLAG: 15:24:43
Mamma ska dammsuga vardagsrummet.
Efter ett tag står hon med dammsugaren riktad mot mitt huvud & skriker "Kolla min jätte picka!"
Sedan säger hon att hon ska nog ringa till TV-shop, så hon kan demonstrera dammsugare.  Sen börjar hon dammsuga på mitt huvud. -"Kolla så bra den suger"!

Okej mamma? haha :)


En stund senare..

Hon susar förbi mig med dammsugaren, stannar & säger -"Nu är det försent, men du skulle kunna raka mina ben. Kolla som dom ser ut! Kolla då!"

(mamma kan inte raka benen utan att skära sig med rakhyveln tiotusen gånger)

Min mamma är en kul mamma.

Komentarer
Postat av: Anita

ja jag håller med..hon är helcrazy på ett bra sätt..hihi..:)

2008-03-25 @ 12:26:48

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0