STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Jag måste bara..

    DATUM: 2008-03-13, KLOCKSLAG: 16:14:06
Ja, det måste jag. Nicole är bara så snygg!



Klicka för stor bild


Nu till något mer seriöst (?), veckorna springer förbi & flytten närmar sig med stormsteg!
Nu när det närmar sig är det ännu roligare att handla till huset!
Sprang till Hemtex på min lunch igår för att kika lite. Ut kommer jag med VÄRLDENS fynd!
För endast 657:- fick jag ett cremevitt (ursnyggt) överkast, en chockladbrun pläd & fyra kuddar!
Helt otroligt!
Två av kuddarna är också chockladbruna & de två andra är brun, vit, rosa randiga!
Bäddade upp sängen idag med mina fynd & resultatet blev givetvis skitsnyggt! Haha :)







Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0