STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

UPS here they come

    DATUM: 2008-07-24, KLOCKSLAG: 08:42:23

Mailade leverantören igår angående mitt paket. Det är två veckor sen jag köpte produkten & har ännu inte fått den. Kollade i spårningssystemet & det visade sig att de försökt leverera den redan i måndags, men hittade inte hit. Kom på att vi har ju pl-nummer & inte husnummer. Inte så konstigt att dem inte hittade!
Vilket fall som helst så fick jag sändningsnummret & kunde lägga in en vägbeskrivning! Kanonsmart, så nu kommer dem imorgon till mitt jobb & lämnar mitt paket! Äntligen! Nu får vi bara hoppas att det är vad det ska vara i det!

Passar ju dessutom perfekt då vi ska på bilmässa/utställning på lördag. Behöver bara fixa ett minneskort dock!

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0