STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

subway

    DATUM: 2008-07-17, KLOCKSLAG: 15:27:51

Gick en sväng i stan, hittade inget direkt. Endast en jeansjacka, jätteljus lite havsliten & kort i modellen. Kostade 149:- vilket är ingenting, men det stämde inte riktigt. Jag blev så osäker ifall det var jag.
Ikväll blir det antingen scones & smoothies, eller varma mackor & smoothies. Känner för något lätt till middag bara. Orkar inte stå vid spisen idag. På tal om mat, jag åt på "svenska" subway idag till lunch (har bara ätit på subway i london för ett x-antal år sedan) & jag är fan frälst! Käkade en steak & cheese sub. Himelskt god!

Kanske jag & M kan åka till Väla (köpcentra i Helsingborg) idag? Vill ju ha dem dära skorna från H&M!

Komentarer
Postat av: Sandra

Ohhh...smoothies....jag vill också haaa..!! Give me some! PUSS

2008-07-18 @ 22:03:08
URL: http://sandraribbing.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0