STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

omväg pga lastbilskrock

    DATUM: 2008-07-18, KLOCKSLAG: 12:02:26

Körde till jobb riktigt tidigt, tur var väl det! Jag ser som kratta & det regnade som fasiken. Tyckte det såg konstigt ut på vägen, var fullt med bilar & människor på gatan. Dessutom stod det en tokig jävel mitt på vägen & viftade mot mig. När jag var ungefär 30 meter ifrån allt, DÅ såg jag var det var frågan om. En stor jävla lastbil låg mitt över hela vägen. & den tokiga jäveln som viftade var en polis som visa mig att jag skulle svänga till vänster för jag kunde inte komma förbi "olycksplatsen".

Dax att skaffa brillor Emelie?

Komentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: tack så jättemycket :D

2008-07-18 @ 16:33:58
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0