STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

katastrofen

    DATUM: 2008-07-20, KLOCKSLAG: 13:06:53


Som sagt fixade & trixade med bloggen igår. Gjorde en massa förändringar & blev skitnöjd. Kände mig lite kaxig & skulle prova på något mer "avancerat", det slutadfe med kastastrof. Fick återställa kodmallen eftersom jag (puckot) inte hade gjort någon backup. Bra där.

Bytade stilmall & ändrade lite lättre grejer. Ska fan ge mig på det igen ikväll. Så det så. För överigt somnade jag sisådär 03.15 inatt & är sådär lagom trött idag på jobb.

Komentarer
Postat av: Sandra

Snygg sidan blivit. Men kan du kanske hjälpa mig om Ola inte har tid? För jag hade redan lagt ut en bild, men den syns liksom inte där ändå...Men vi kan ju fixa det när vi leker sen =) PUSS

2008-07-20 @ 14:23:29
URL: http://sandraribbing.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0