STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

hectic day

    DATUM: 2008-07-26, KLOCKSLAG: 23:36:35

Efter en massa strul med UPS, som slutade med att jag själv fick åka till sturups flygplats & hämta mitt paket, så har det varit non-stop för mig & boyfriend. En sak, skicka inte som privatperson med UPS! Aldrig.

Efter vi hämtat paketet körde vi hem till brorsan & käkade. Hem, sov ett par timmar, för att sen gå upp igen halv sex imose. Åkte med mustangen till bilutställningen för jenkebilar i Simirishamn. Riktigt många coola bilar. Verkligen jätte kul. Vi firade mormors 75-årsdag där! Fotade en massa med den nya kameran! Helt suverän. Verkligen värd varenda krona. Nu är det bara jag som ska leva upp dens standard. Gick på gågatan & fynda lite småsaker för att sen äta födelsedagsmiddag på en mysig liten krog där.

När jag & boyfriend kom hem fräschade vi upp oss & åkte in till Helsingborgsfestivalen. Strosade runt lite, tittade på folk & i alla marknadsstånd. M åt kebab & jag tog en chinabox på vägen hem. Nu ligger vi utslagna på soffan & har kollat film & småpratat.

Vi laddar batterierna för ännu en dag ute i det sköna vädret. Imorgon ska vi på marknad!

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0