STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

före & efter

    DATUM: 2008-07-20, KLOCKSLAG: 21:52:57

Borde egentligen sova vid detta laget, men ick. Jag är inte lika smart som M. Fixar lite med mina länkar & så. Då tänkte jag att nu kanske det är dax att lägga upp bilderna från renoveringen. Före & efter bilder.
Så imorgon ska jag ta tag i mig själv & fixa det. Nu måste det bli skärpning från min sida, vi har ju trots allt bott här i snart  2½ månad!

Eller?

Vilket fall som helst tycker jag ni ska titta in på mina favorit bloggar, mycket läsvärda! De flesta bloggarna är stora bloggar som alla säkert besökt tusen gånger, men jag vill ändå, än en gång framföra min förtjusning till dem!

Komentarer
Postat av: Sandra

Hej! Ja, jag är jättenyfiken på före och efterbilder. Det ska bli kul att se. Fast jag redan sett en massa...Och det var skitsnyggt! Hjälp mig och O, för vi vill göra om hos oss. Du är ju så duktig på det! Puss

2008-07-21 @ 16:58:39
URL: http://sandraribbing.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0