STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Vad sysslar jag med?

    DATUM: 2008-12-30, KLOCKSLAG: 07:27:05


Jag är ledig idag, det är dagen före nyårsafton, jag jobbar på nyårsafton, till tre. Vad gör jag då upp nu? Såhär tidigt? Just idag när jag är ledig? Jo denna dumskallen ska åka till Malmö & shoppa. Herregud!

Ska hämta upp Cissi strax innan tio sen drar vi. Mot helvetet, folkmassorna, trängslen & sura brudar! Tro mig, idag har jag vässat armbågarna & smörjt truten. Nä, om man skulle kavla upp armarna & sätta igång!



Komentarer
Postat av: Nanna

Tack för de goda skratten igår, jag hade helt ont i magen efteråt, men somnade ganska snabbt. :D

Hoppas ni får en underbar nyår så ses vi snart! Puss puss min kära lilla skvallertant. :)

2008-12-30 @ 22:29:14
URL: http://thisisnanna.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0