STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Torsdag & ledighet

    DATUM: 2008-12-04, KLOCKSLAG: 09:22:58

Gårdagen gick i en rasande takt trots att nästan 11 timmar spenderades på jobbet & när jag kom hem var jag tro det eller ej inte direkt trött heller. Idag har jag en del grejer att pyssla med, ska fixa färdigt tvätten som ska vikas & dammsuga då huset numer kan kallas grushålet & besiktiga Boyfriends bil. Blir där sen tid över ska jag bygga mina naglar hos [Sandra].

Var nyss ute & gick en promenix med hunden i snön. Det såg ut som detta uppskattades då hon hoppade runt som en studsboll & busade med allt. Jag å andra sidan huttrade & smuttade på min kopp thé som fick följa med ut. Nu, ska jag hoppa in i duschen & se om jag kan bli något sånär av en människa,

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0