STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Stort tack till Er!

    DATUM: 2008-12-09, KLOCKSLAG: 13:43:11

Eftersom att jag vet att min svärmor läser min blogg, så kan jag ju passa på att både berätta för er läsare & tacka mina svärföräldrar för bilen vi fick! Jag har ju som bekant körförbud på min kärra eftersom vi varken haft tid eller ork att fixa den. Fick 7 stycken 2:or när jag besiktiga den för över en månad sen. Det är en gammal bil men har trots det fungerat i ur & skur anmärkningsfritt. Det har aldrig varit några direkta fel vid besiktning, men nu detta året var det en hel del. Inte bara struntsaker utan även lite större & krångligare saker. Jag tyckte att vi skulla laga den & sen sälja den, eftersom jag är av den sorten som tror att har det en gång börjat strula kommer det att göra det igen! & som sagt det är en -94:a, så den har några år på nacken. Nu till det fina i kråksången; Mina svärföräldrar gav oss en bil! En Golf Variant kombi. En röd "liten" sak! =) Så, TACK, TACK, TACK UNDERBARA NI! PUSS!


En sådan, fast röd. Bild lånad från: Robbans bildepå.



Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0