STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Snö?

    DATUM: 2008-12-12, KLOCKSLAG: 08:36:58

Idag är inte min dag, iallafall inte när det gäller att vara morgonpigg. Känner mig seg & drar ut på det jag borde göra (läs: äta frukost, klä på mig, lägga lite make up), istället har jag druckit kaffe, skrivit handlingslista, pillat med min kalender & surfat runt på nätet. Visserligen har jag en hel timme på mig tills jag ska köra. Men räknar med att jag får köra lite tidigare då det har snöat inatt & fortfarande gör det. Usch jag hatar att skrapa rutorna!

Idag jobbar jag 10-17 & ska därefter köra hem, hämta lite saker & vänta in älsklingen. Sen ska vi köra & handla mat. Blir nog något extra gott till middag ikväll & att se IDOL-finalen!

Puss!

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0