STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Sista taget.

    DATUM: 2008-12-18, KLOCKSLAG: 08:21:56

Godmorgon!

Nu känner jag mig iallafall lite piggare & tänkte dra mitt arsle till jobb. Alvedon ligger nära till hands idag. Men, det är bara en dags jobb sen är jag långledig. Jobbar inte för ens annandag jul, då drar mellandagsrean igång & det lär vara fullt ös ett par dagar. Nu när jag är ledig ska jag göra lite nyttosaker här hemma & försöka ladda upp julstämningen! Jag har förresten köpt två objekt på Tradera & fått Traderas vinnarmail, men inget från säljaren & det är snart två dagar sen.. Irriterande! Hoppas det har kommit när jag kommer hem!

Frukosten är avklarad nu, så då återstår det bara att sätta på mig anständiga kläder & ett ansikte. Fast det tar emot. Tror ni inte jag kan komma til jobb i pyjamas & ruffsigt hår?

Komentarer
Postat av: Sandra

Jo =)

2008-12-18 @ 09:44:43
URL: http://sandraribbing.blogg.se/
Postat av: fanny

sv: haha nej det är väl inte så vanligt direkt ;P

2008-12-18 @ 16:50:53
URL: http://fannymalmborg.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0