STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Sista dagen.

    DATUM: 2008-12-10, KLOCKSLAG: 08:36:54

Jag tror Astrid har satt i system att väcka mig nästan exakt 07.50 varje morgon. Mig gör det inte så mycket eftersom vi hat somnat "i tid" dem senaste dagarna. Det märks att hon börjar bli äldre för den lille skiten har mer energi än i början. Busar mer, sover mindre samt att hon äter upp sin mat direkt alla tre gånger om dagen.

Idag ska jag fortsätta att bara ta det lugnt. Imorgon är det tillbaka till verkligheten & det är jobb som gäller restan av veckan. Ska nog ta med mig lilltjejen på en utflykt till Ljung & hälsa på Emmelie & Pärlan. Då kan dem busa av sig ordentligt! Medans jag kan få njuta av en kopp kaffe & min bästa vän.

Förresten, jag vann en auktion på Tradera igår!

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0