STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Orkeslös.

    DATUM: 2008-12-17, KLOCKSLAG: 12:16:36

Gårdagen spenderades mestadels i Emmelies soffa med en filt över mig. Mästarinnan på bakverk susade runt i löket & fixade & donade medans jag låg som en dåligt bihang & tittade på. Vilket fall som helst blev dem fyllda lussekatterna, rischokladen & kokostopparna makalöst goda! När jag tänkte ta hunden under armen & bege mig hemåt frågade Emmelie om vi inte ville äta middag med dem. Oh ja, mer än gärna. Jag kände mig inte alls i form för att stå vid spisen. Sagt & gjort. Det bjöds på världens godaste citronkyckling i ugn, bandpasta & grillade vitlökstomater. Tack Emmelie för att jag fick låna din soffa & snylta på din mat hela dagen igår.

Idag har jag bara tagit mig från sängen ner till soffan. Jo, två svängar med Astrid också. Här tänker jag minnsann stanna resten av dagen & kurera mig. Bok, thé, TV & dator för hela slanten.

Komentarer
Postat av: Anita

Krya på dig gumman!..<3

2008-12-17 @ 12:21:34
Postat av: Zorken- en rolig sida det

Fett fina bilder du tar.



ha en fin dag. kram

2008-12-17 @ 18:42:58
URL: http://zorken.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0