STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Julklappshandling!

    DATUM: 2008-12-06, KLOCKSLAG: 10:51:21


Snart har ännu en vecka passerat & jag är nu ledig tills på torsdag. Helgen är i princip fullbokad & vi har en del att stå i. Dagens schema lyder så här; Lämna Astrid hos mamma för att åka & handla julklappar, sen bjuder mamma på middag, grillade cevapcici med potatisgratäng. Om klockan inte är för mycket & vi inte är för trötta blir det fika hos Jonas & Katja, två helsköna norrlänningar! På söndag blir det nog middag hos Jonas & Katja. En riktigt söndagsmiddag på norrlänskt vis, älgstek!

Nu tänkte jag äta lite kiwi, clementiner & dricka upp mitt kaffe innan det är dags att åka! & givetvis läsa mina favoritbloggar! & ja, fan att Robin åkte ur IDOL!



Foto: Maria Lundin


Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0