STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Godmorgon fredag!

    DATUM: 2008-12-05, KLOCKSLAG: 08:35:00

Klockan ringde halv åtta & det kändes som om jag precis hade somnat! Herregud, det kan inte vara dags än. Detta resulterade i att jag sov en halvtimme till & det betyder att jag har en halvtimme mer bråttom. Men, what the f*ck, jag är ju ledig i helgen så jag får väl passa på att sova då! ;-)
Fast jag har "bråttom" sitter jag i soffan med en kopp thé & tittar på nyhetsmorgon, jag kan verkligen inte bara gå upp, göra mig färdig & sen sticka. Jag behöver lite lugn & ro på morgonen. Annars kommer jag inte igång.

Idag händer det inte allt för mycket, det är jobb för hela slanten & jag landar här hemma vid halv nio ikväll.

- Ha en underbar dag!

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0