STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Fredag hela veckan.

    DATUM: 2008-12-19, KLOCKSLAG: 09:10:44

En blöt liten nos puffade på mitt ansikte strax innan åtta. Då ville Astrid busa, för nu var det minsann tråkigt att sova. Vad gör man inte för en sån liten goding. Kändes som om jag blivit överkörd av tåget, två gånger om & kände inte alls för att gå upp. Men nu så har vi varit ute på vår "långa morgonrunda". Jag slängde mig i soffan & hon ligger & tuggar på ett ben nedanför.

Har fortfaramnde inte fått me något mejl från snubben inne på Tradera. Detta börjar reta mig ordentligt. Jag får väl skicka ett mejl till, till honom & se vad tusan han pysslar med?!

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0