STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Ensam.

    DATUM: 2008-12-20, KLOCKSLAG: 10:19:31
 
Vad ska jag ta mig för idag? Känner att jag inte vill sitta hemma hela dagen & stirra. Boyfriend körde till Väla imosre med ett par kompisar & skulle handla julklappar. Jag tyckte att jag skulle få följa med eftersom jag också har en klapp kvar. Men icke! Jag är portad från Väla idag. haha ;) Så nu är det jag, katterna & hunden hemma. & vi har inte en aning om vad vi ska hitta på.

Carina kommer möjligtvis hit senare & trimmar våra djur. Öronrensning & kloklippning. Dem måste ju också bli julfina! ;)

Komentarer
Postat av: hanna

hej hej kika in bara o ville bara samtidigt kommentera=)kika gärna på min blogg...har en hel del till salu...=)kram

2008-12-20 @ 13:19:02
URL: http://sweetlikeme.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0