STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Earthquake?

    DATUM: 2008-12-16, KLOCKSLAG: 10:55:18

Mobilen drämde igång lite innan åtta imorse, jag svara sömndrucket & i andra ändan hör jag min kära sambo. Han låter superförvånad när han säger:

-Väckte jag dig?!
-Eh ja, klockan är inte ens åtta säger jag.
-Ja, men KÄNDE DU INTE DET?
-Vaddå kände?
-Jordbävningen?!
-Nä det gjorde jag inte.

Efter lite snack lägger vi på & jag somnar om en stund. Sedan vaknar jag & tänker att han bara skämta med mig. Slår upp aftonbladet på datan & inser att så är inte fallet. Skit också! Hur kunde jag missa detta. Det är med skräckblandad förtjusning jag säger att jag faktiskt skulle vilja varit med om det...

& förresten, jag vann en bloggtävling med finfina Marc Jacobs prylar samt ett lipgloss från Bodyshop & en skugga från Lancome! Tack Evelina!

Komentarer
Postat av: Anita

Jag kände det!..min säng skakade och jag fattade inte vad som hände..ganska kusligt faktiskt..

2008-12-16 @ 11:17:07

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0