STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Dålig uppdatering.

    DATUM: 2008-12-29, KLOCKSLAG: 10:16:05


Nu såhär i mellandagarna har det varit dålig uppdatering på bloggen. Jag har mest stressat & haft jordens huvudvärk! Så nu är det riktigt skönt med två lediga dagar innan jag ger mig på nyårspasset på onsdag. Egentligen har jag tusen grejer att göra idag & imorgon, men jag vill faktiskt bara njuta. Ringt lite samtal & sorterat lite viktiga papper nu på morgonen, så det är skönt. Just nu sitter jgaf & väntar på brevbäraren. Nu när man inte fått post på ett par dagar är man lite nyfiken på vad som kommer! Har ju som sagt lite paket jag väntar på också. ;)

Bilder har inte heller bombat bloggen. Nä, skärpning Emelie!

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0