STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Dagen som gått.

    DATUM: 2008-12-15, KLOCKSLAG: 20:11:11

Dagen lider nu mot sitt slut & jag tänker faktiskt redan nu krypa ner i vår renbäddade säng & slötitta lite på TV. Kanske läsa det sista ur Steig Larssons; Luftslottet som sprängdes. Jag fick faktiskt betat av en hel del av min milslånga "att-göra-lista". Riktigt skönt! Hann dessutom med fika & att umgås med min älskade Emmelie. Vi förenade nytta med nöje idag! Astrid har fått en ny superfin & gosig tygkorg som går i  hennes färger. Även en ny pipleksak i form av en tygtoffla & lite lyxgodis, torkad oxlunga som uppskattades lika mycket av henne som av katterna! Katterna fick även lite nya tygmöss som de älskar. Dem går åt hårt här hemma!

Tack & godnatt!

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0