STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Åh, jag blir så arg!

    DATUM: 2008-12-06, KLOCKSLAG: 11:22:01

Nyss läste jag en blogg som jag följer dagligen, en relativt stor sådan. Jag älskar hennes sätt att skriva som både kan få mig skratta & gråta. Men, detta jävla men. I ett inlägg nämnde hon hur mysig julen var & det ena med det tredje. Samtidigt som det var en tid av sorg. För hon tänkte på alla hemlösa, barn till alkoliserade föräldrar, äldre människor osv. Det var synd om alla dessa människor denna tid som egentligen ska vara fylld av glädje & kärlek. & visst jag håller delvis med, men det är ta mig fan precis lika synd om dem alla dagar, 365 jävla dagar om året. Men detta nämns aldrig. Är det bara på julen vi bryr oss?! Som vi verkligen tänker efter?

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0