STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

4:e advent

    DATUM: 2008-12-21, KLOCKSLAG: 11:22:28

Lördagskvällen blev fylld med god mat & vänner. Jag lagaade nötstek med rostade potatisklyftor & rödvinssky/sås. Supergott när man gör allting från grunden. Toppade med lite timjan i såsen som blev pricken över i:et. Vi alla var supertrötta & jag & älsklingen var redan i säng vid halv tolv. 
Snart ska vi köra till Boyfriends mormor & käka lunch/middag eftersom vi inte ska till dem på julafton, tänkte vi fira lite idag. Annars så står där inte mycket på schemat vilket känns skönt. Egentligen skulle jag varit ledig fram tills på fredag men jag ska en kort sväng till jobbet imorgon. Ska vara där vid sju men tänkte åka igen vid tio. Ska bara hjälpa till lite med mellandagsrena som redan börjar imorgon! Vi tänkte tjuvstarta rean detta året!

Tror dessutom jag har lite paket som kommer dimpa ner i brevlådan nästa vecka. Denna veckan har jag gjort en del roliga köp på internet! Skoj skoj!

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0