STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

2:a advent

    DATUM: 2008-12-07, KLOCKSLAG: 09:11:25


Cool adventsljusstake från familyliving.se!


Idag är det som bekant 2:a advent & julafton närmar sig med stormsteg. jag själv tycker veckorna bara flyger iväg & det har dem gjort ända sen vi flyttade. Det känns som om det var igår. Men det är snart 8 månader sen. Men tyvärr är det är så när man börjar bli äldre, att den där underbara julstämningen & pirret i magen man alltid hade i princip hela december, infinner sig sällan eller aldrig numera. Vi får helt enkelt göra så gott vi kan. Mysa till julmusik, tända ljus & äta lussekatter till förbannelse, så kanske, kanske julstämningen vill komma i år.

Killarna hade tatueringskväll igår medans jag låg i soffan & mös mest hela kvällen. Det blev rätt sent & dem sover fortfarande. Jag har redan druckit thé, varit ute med Astrid & plockat undan här lite. Ska se om jag får liv i dem...

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0