STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

till den lilla skara läsare jag har!

    DATUM: 2008-08-05, KLOCKSLAG: 11:21:55


Jag har tänkt på en sak. Många utav dem som läser min blogg är mina vänner. Fler vänner än jag trodde faktiskt. Vilket är väldigt positivt! Men (detta underbara men), ingen ger sig tillkänna genom kommentarerna, utan man hör dem säga; -Ja, jag läste det i din blogg.. Ja du skrev det i bloggen.. etc. När man berättar om saker man gjort eller så. Kan ni inte bara lämna ett litet avtryck i kommnetarsfältet också tråkmånsar? Lite kritik tåler ni nog. ;-) Bloggen blir så mycket roligare då ju!

SKRIV EN RAD ELLER TVÅ SÅ ATT JAG VET VEM NI ÄR! ;-)

Komentarer
Postat av: Anita

ja svärmor är ju en av läsarna..^^ så jag gör ett avtryck då..;) och hoppas allt är bra med dig gumman? pussokram

2008-08-05 @ 12:19:53
Postat av: Jennifer

svärmor och svägerskan läser alltså! =)

2008-08-05 @ 13:10:50
Postat av: Cicci

Hej stumps, imorgon ska vi fika hos dig, jag kommer vid tio, puss o kram

2008-08-05 @ 15:38:15

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0