STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

tiden räcker inte till

    DATUM: 2008-08-09, KLOCKSLAG: 20:40:59

Jag får aldrig tiden att räcka till till allt jag vill göra & hinna med. Inget direkt fenomen, men attans så störigt ibland. Det blev en session med Anna idag iallafall. Vi kom fram till att vädret funkade visst! Jag packade ihop mina grejer & åkte ut till Anna, där jag lade hennes makeup & grejade med håret. Vi bestämde oss för att köra längs Kävlingeån. En del riktigt coola platser! Nu tänkte jag ladda upp alla bilder på datan & installera PS. Hoppas det blev några bra. Så jag har & göra ikväll.

Grabbarna ska tatuera, så dem har också fullt upp ikväll!

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0