STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

tgif

    DATUM: 2008-08-29, KLOCKSLAG: 09:23:17

Nu ska jag packa ihop mig själv & sticka till en tjejkompis som jag inte har träffat på evigheter. Vi ska fika & snacka lite skit, sen är det dags för mig att jobba kl. 12.

Så underbart skönt att jag är ledig i helgen & som grädden på moset bjuder denna helgen på lite roligheter i fotoväg! Mer om det sen. Har suttit med Emmelies bilder som vi tog i fredags & pillat lite & druckit en jättekopp med hett citronte. Men nu är det dags att dra! Ska föra över bilderna till den externa ikväll då jag förmodligen behöver utrymmet på datorn på söndag!

Hoppas ni har en underbar dag idag! Puss på er.

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0