STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

t g i f

    DATUM: 2008-08-08, KLOCKSLAG: 08:29:27


Thank god it's friday & att jag är ledig i helgen! Riktigt skönt. Vi får se vad helgen kommer att bjuda på. En del renovering av badtummet kanske & M kör tävling på söndag i Halmstad. Givetvis ska kameran med! Provskjuta för första gången på hojen. Kommer bli en utmaning!

Jag måste verkligen lära mig kameran & att redigera. Men det är inte det enklaste här i världen när jag inte har någon runt omkring mig som kan hjälpa mig. Broren skickade en PS skiva med jobbposten igår, så den bör komma idag! Tack älskade du!

Någon som kan & vill hjällpa mig en bit på traven?


Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0