STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

stormigt värre

    DATUM: 2008-08-05, KLOCKSLAG: 10:02:33


Det blåste nog lite mer än vad jag trodde igår & inatt. Vaknade ett par gånger när det lät som hus & allt skulle dras med. En aning obehagligt faktiskt. Dessutom hade vi inget vatten imorse. Ingen i Svalöv hade nog det? Förmodligen en brunn som svämmat över?

Ringde mamma imosre & skulle fråga henne lite om bokning av flygbiljetter, jag & M ska ju till Stockholm i november! Det slutade med att vi pratade om allt mellan himmel & jord i över en timme!  Tror det behövdes. Älskade mamma! Ett träd (läs stort träd) hade vält i hennes trädgård & lagt sig över min gamla lekstuga & in i grannens trädgård. Sisådär faktiskt.

Nä, nu ska jag brygga min andra kopp te för dagen & njuta en stund innan jobbet kallar.

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0