STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

spännande planer

    DATUM: 2008-08-21, KLOCKSLAG: 22:32:14

Hade en sjukt mysig kväll med boyfriend. Han drog med mig på malmöfestivalen, åt riktigt gott libanesiskt käk & strosade runt bland alla knallar. Hittade inget spännade, mest skit alltihopa. Men det är så mysig att bara gå hand i hand & titta på folket omkring en. Stannade vid en av gågatornas kaffebarer & köpte en god vanlijlatte. Strosade lite till, sen åkte vi hem.

På morgondagens schema står en fotosession med Emmelie. Så jag får gå upp i tid & packa ihop mig själv & allat annat som ska med. Hon kommer vid 10-11 snåret. Vi har ju dessutom dragit ihop lite fler "fotografer & modeller" till ett senare projekt. Allt är inte spikat så vi sätter punkt här. ;-) Vill ju inte avslöja för mycket. Tihi.

Nä, nu ska jag krypa ner med boyfriend & mysa lite innan det är sovdags!


Komentarer
Postat av: Jennifer

efter att ha sett fotona av Anna så tor jag inte att jag är till så stor hjälp som modell =)

2008-08-22 @ 08:53:17

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0