STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Regn, regn & åter regn

    DATUM: 2008-08-23, KLOCKSLAG: 11:04:32

Känns som om himeln har öppnat sig här nere i Skåne. Regnet bara öser ner. Hade varit super mysigt om man hade varit ledig så man hade kunnat kura ihop sig i soffan under en filt hela dagen. Men jobbet kallar för min del.  Kort dag både idag & imorgon i och för sig.

Fotorundan gick bra igår. Har inte hunnit titta på bilderna än. Väntar nog tills jag fått min externa hårddisk. Dem tar alldeles för stor plats på den stationära. Så ni får vänta ett tag till! :)

Komentarer
Postat av: Kit

Jadå, jag har försökt mitt bästa iaf! ;)

2008-08-23 @ 11:32:06
URL: http://kitkjellerup.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0