STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

mondayblues

    DATUM: 2008-08-18, KLOCKSLAG: 12:10:24

Sov lääänge idag! Ända till 10.00, eller ja länge för att vara mig. :) Hunnit äta frukost & mailat lite med Hannah ang. min nya design. Fick se ett första utkast idag! Jag blev jätte nöjd. Bara en del små saker som ska ändras!
Ska skicka iväg en förfrågan till en fotograf också. Har lite roliga planer på gång nu.

Tänkte tvätta lite, bässa rent & kanske köra ett var här i huset med snabeldraken. Tänkte även sätta mig ner & göra en liten planering inför kommande fest! Vill inte säga för mycket då ingen vet om något än. Sjukt kul när man har lite bollar i luften & roliga saker på gång!

Ska nog läsa på lite om PS också. Så jag vet hur skiten fungerar. ;-)

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0