STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

malmoe

    DATUM: 2008-08-15, KLOCKSLAG: 08:22:20

Jahapp, fredag igen! Dock jobbar jag kvällen idag & hela helgen & nästa helg för den delen, så wtf. Drygt. Hade noll inspiration till att skriva igår. Så jag drar gårdagens händelser lite snabbt. Emmelie kom vid nio, vi åt frukost & drack kaffe. Sen kom Sandra, så då lirade vi lite Guitar Hero & annat. Sandra & jag åkte in till BYN (!) och shoppade lite. Jag fick hätte fina presenter utav henne! Tusen tack snäckan!
Käkade lite på kvällen, sen åkte Sandra. Så, det var torsdagen i korthet.

Idag? Då börjar ju malmöfestivalen! Sjukt. Borde egentligen åka dit någon dag. Får se om det finns tid nästa vecka!



Komentarer
Postat av: Anita

skönt att se dig igår gumman..

2008-08-15 @ 08:41:58

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0