STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

lensway

    DATUM: 2008-08-03, KLOCKSLAG: 20:24:36
Jag är verkligen i desperat behov av ett par nya glojärn! Har konstant huvudvärk & yrseln blir bara värre & värre. Optikern säger att det beror på mitt brytningsfe. Kikade in på lensway & tittade runt, de har faktiskt en hel del schyssta bågar. Tänk så smidigt dessutom, kan låna hem bågar som kommer rakt ner i brevlådan, prova dem & bestämma mig, helt gratis! Super smidigt ju! Ingen direkt nyhet, men jag har aldrig velat, jag vill gå till någon som jag kan prata med, som kan ge en goda råd & så. Men jag tror nog jag ska klicka hem några bågar iallafall. Att prova på skadar ju inte!


Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0