STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

kommer det att sluta?

    DATUM: 2008-08-04, KLOCKSLAG: 10:28:46


Regnet bara öser ner & jag önskar att jag vaar ledig så jag kunde krypa upp i soffan med en bra bok, under en mysig filt & bara njuta. Dricka massor med te & gosa med katterna. Hade vait supermysigt.
Men jobbet kallar! Två dagar med jobb till 20.15. Kan hoppas att regnet håller i sig tills på onsdag, då är jag ledig! Låter kanske knäppt, men eftersom här finns en hel del nyttosaker som behövs göras här hemma är solsken inte dete bästa, då vill man bara ligga på stranden & lata sig.

Kanske måla om & fixa i lilla badrummet på onsdag? Jag köpte ju en ny vask med underskåp igår efter jobb. Vill bara få det färdigt! Då är vi ett steg närmre slutet.

I "bo-delen" har vi båda badrummen kvar att fixa som är "stort". Sen är det mest småsaker som ska fixas. Garderober, gästrummet & kontoret ska städas tillexempel.

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0