STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

JAG VANN!!

    DATUM: 2008-08-06, KLOCKSLAG: 22:16:10

Helt sjukt! Jag vann, JAG VANN VERLKIGEN det superfina & ovanliga halsbandet som Emelie lottade ut på hennes blogg! Det är fasiken inte alltid jag har den turen! Oerhört glad & tacksam!
Så tusen tack (kan inte säga det nog för många gånger) Emelie för den finfina presenten!

Nä, nu ska jag krypa till kojs, det är en lååång dag imorgon! *hoppar  små glädjeskutt mot sängen*

Sov gott godingar! Puss!

Bjuder på en bild, som är tagen med min nya kamera Canon EOS 40D



Foto: Jag
EOS 40D


Komentarer
Postat av: Tove Gustafsson

Å har du en 40D? den e väl mycket bättre en 400D tror ja?..själv har ja en 400D men den duger :)

Stort GRATTIS för att du vann den underbara halsbandet. Jag missade tävlingen, :( men de va verkligen ett jättefint halsband. :)

2008-08-06 @ 22:32:22
URL: http://tovegustafsson.blogg.se/
Postat av: Nanna

Var det den bilden du tog ute hos oss? Tokfin i alla fall, härliga färger!

2008-08-07 @ 12:53:33

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0