STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

i målartagen

    DATUM: 2008-08-06, KLOCKSLAG: 14:12:43


Hunnit med en del vardagssysslor & lunch med Cicci. Den rackaren åker ju till Kreta i två veckor imorgon! Sa till henne att hon gärna fick köpa med sig en flaska Hawiian Tropic till mig! Svårt att få tag på & framför allt dyrt här i Sverige.

Har precis målat färdigt lilla badrummet på ovanvåningen. Jag hämtade en spann med färg i garaget & trodde det var vitfärg. Men ack vad jag bedrog mig. När jag målat kanske hälften av badrummet, tänkte jag att det såg konstigt ut. Det var ju ljusgrå färg jag fått tag i! Men det gör inget, miljoner gånger bättre än den lila färgen som var där innan!

Tänkte kika in på blocket's & ikea's hemsida nu. Vi är på byråjakt!


Komentarer
Postat av: Fotograf Emelie Ohlsson

Hej Emelie! Grattis! Du vann halsbandet på min blogg!

Maila mig din adress så jag vet var paketet ska :)

/Emelie

2008-08-06 @ 21:28:36
URL: http://emelieohlsson.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0