STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

gadd

    DATUM: 2008-08-02, KLOCKSLAG: 21:03:36


Efter en turbulent dag på jobbet, sitter jag i soffan & kopplar av till ljudet av tatueringsmaskinerna. Inte ett direkt rogivande ljud dock! Haha. Grabbarna är i full gång med sina gaddningar. Knäppa? Ja. Inget snack om saken.

Igår provade jag på min första (!) session tillsammans med Emmelie. Hon är så enkel & naturligt vacker, så för mig är hon perfekt att öva på. Ett stort plus är ju att jag känner henne innan- & utantill. Vilket gör att både hon & jag kan slappna av. Jag behöver verkligen träna stenhårt för att lyckas. Jag behöver (läs måste) dessutom lära mig PS.

En dusch & något att dricka så är jag nog människa igen, är så vansinnigt trött. Jobbar tre dagar till innan jag har en ledig dag igen. Tre långa & tuffa dagar. Eller ja, imorn är väl rätt soft. ;)

Nä, nu ska jag ladda upp bilderna från gårdagen.

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0