STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

Full rulle

    DATUM: 2008-08-30, KLOCKSLAG: 22:05:59

Hunnit med en del faktiskt sen jag uppdaterade sist. Blev som sagt en shoppingrunda, fast Anna stannade hemma med hjärnskakning den stackaren! Ja, jag säger då det, ridsport är farligt! Innan vi shoppade åkte vi inom Sandra & hämtade en väska med makeup. En STOR väska med makeup! Hon är ju utbildad mua.

Blev en kofta från Ginatricot, undies från H&M, matchande set givetvis & en cool brun hoodie utan luva & med hög krage istället

Efter vi kom hem körde jag & Emmelie ut & hämtade den lille, så underbar han är! Lugn, harmonisk, trygg & fruktansvärt social! Han & Harley är redan bästa vänner, nåja nästan iallafall!
Mamma kom på middag senare & sen kom även en vän till oss, drack kaffe & satt & snackade skit fram tills nu!

Så nu är det sängen som gäller. Behöver verkligen min beautysleep tills imorgon! Spännade, spännande!
Sov gott raringar!

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0