STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

duktiga jag

    DATUM: 2008-08-06, KLOCKSLAG: 09:49:21


Gutenmorgen alles!

Fick som vanligt inte sova mer än till åtta idag, knappt det. Harley var på goshumör! Men tur var väl det, för nu har jag bådet hunnit städa & damma överallt. Inte på ovanvåningen, men eftersom jag ska måla det lilla badrummet, så tänkte jag att när det är färdigt kan jag städa där också.

Nu luktar här nystädat & nybryggt kaffë. Tänkte jag skulle sätta mig på trappen & njuta av morgonsolen som tittar fram innan jag sätter igång en maskin tvätt! Cicci kommer ju snart dessutom!


Komentarer
Postat av: Anita

Gomorron på dig..:) tänk vilken tur du ändå har att pricka in din lediga dag idag när de nu är så fint väder..hoppas kaffet smakad gott! <3

2008-08-06 @ 11:36:18

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0