STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

boxning

    DATUM: 2008-08-11, KLOCKSLAG: 08:26:17


Tydligen sänder dem bara boxning på morgonen från OS. Jag vet inte hur det är med tidsskillnaden? Jag tycker iallafall att det är rätt roligt att titta på. Men det gör ont i hela kroppen när jag ser dem slåss. Man sitter & spänner hela kroppen & rycks med i slagen. Haha.

Efter jag varit i Furulund tänkte jag åka hem till min bror & se om han inte kan fixa min iBook, tangenterna funkar inte som dem ska?Jag måste ha kommit åt någon inställning omedvetet.
Martina ska också till Furulund, fast hon ska inte vara där förens 14.00, sen ska vi nog ses & fika & givetvis skvallra om hur det gått för oss. Hon har ju nog en säkrare plats än jag. Så jag kan bara hoppas det går väl för oss båda.


Hur många timmar fram eller bak är dem i Kina?


Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0