STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

bloody sunday

    DATUM: 2008-08-24, KLOCKSLAG: 09:34:29

Ny dag, nya tag! jobb idag till 16.00, sen kommer jag hem till ett tomt hus. Boyfriend ska fira sin kusin i Malmö. Så då tar jag tillfället i akt & sätter mig framför datan & planerar lite. behöver slänga iväg ett par mejl & så.
Sen är jag ledig tre hela helger i rad. Det är fan inte illa. :)

Har ju som sagt lite på gång, så nästa helg kommer förmodligen bli jätte spännande! Hoppas allt går i lås & ingen drar sig ur.

Nu är det en kopp kaffe som gäller, så jag kan ruska liv i mig själv denna gråa söndag!


Komentarer
Postat av: stina

godmorgon :P ska å jobba till 16... ZZzzzZZZ

2008-08-24 @ 09:44:09
URL: http://kittygitty.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0