STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

bättre än inget

    DATUM: 2008-08-05, KLOCKSLAG: 23:07:38


Älsklingen hade gjort världens godaste varmamackor till oss när jag kom hem ikväll! Så nu är jag mätt & belåten. Kom hem lite senare än vanligt idag dock. Träffade min granne på Maxi efter jag slutat & hon jobbar tydligen där! Vi har inte direkt pratat innan utan bara hälsat & så när vi ses. Sen snackade vi en kvart, tjugo minuter idag. Helcool brud ju! Så jäkla synd att dem ska flytta nu!

Jag har iallafall fått tre finfina kommentarer, trodde nästa jag skulle få liiite fler, för det har ju inte bara vart tre som läst här inne idag. Men, det är bättre än inget, så jag ska inte gnälla, utan bara jävlas lite! ;-)

Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0