STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

bakis-söndags-mys

    DATUM: 2008-08-17, KLOCKSLAG: 21:28:19

Mycket har hänt på "ingen tid".

Gårkvällen var helt galet skoj & oväntad. Vilket man har fått betala för idag. Åkte in en sväng till Malmö igår efter vi ätit, vinat, snackat lite skit & vinat lite till. Vi hade iallafall hur trevligt som helst! & sent blev det.

Idag har jag jobbat till 16.00 vilket var superjobbigt med en hejdundrans huvudvärk. Resten av dagen & kvällen har spenderats i soffan, växelvis laptopen & TV'n. Eftersom min mage (resten av mig med för den delen) inte har mått hundra, var jag sugen på riktig mild & skonsam mat. Vad blev det då? Givetvis min hemmagjorda kött- & grönsakssoppa. Kröp upp i soffan med boyfriend & sörplade i mig den salta & varma soppan & åt två knäckemackor med ost på!

Nu ligger Naia i min famn & sover som en stock. Jag borde verkligen följa hennes exempel.

Komentarer
Postat av: Anita

skönt du/ni kom hem iaf..! :)

2008-08-18 @ 10:16:56

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0