STARTSIDA     FOTO     KONTAKT 

á la mindre

    DATUM: 2008-08-04, KLOCKSLAG: 22:25:42


Precis när jag skulle åka till jobb, började vädret se ut att ta sig. Skönt tänkte jag. Men ack, så fel jag hade. Nu är det värre än någonsin, det blåser stormstyrka & regnet fullkomligt öser ner. Vi drabbas av ständiga "spänningsfall" & jag är faktiskt lite orolig för dem stora träden här utanför.

Men, jag & boyfriend har haft kräftskiva á la mindre. Jätte gott & supermysigt. Vi tittade på Durham County medans vi åt, jag vill verkligen inte att den serien ska ta slut!

Nä, nu kallar både sängen, boken & boyfriend!

Hoppas ni alla har lika mysigt som jag i ruskvädret! Sov gott sötnosar. Schüss.



Komentarer

Ordet är ditt:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (endast jag som ser den!)

URL/Bloggadress:

Din mening:

Trackback
Hannah J

RSS 2.0